Välkommen till min trädgårdsblogg!

Anna heter jag som bloggar här och är en trädgårdsintresserad apotekare och tvåbarnsmor. Vi flyttade till nybyggt radhus med liten trädgård augusti 2008. Trädgården bestod då av utrullad gräsmatta och lite stenläggning.

tisdag 4 maj 2010

Vad jag saknar / Vill ha

  • Snickarkunskaper eller en händig man :-)
  • Mer tid för trädgården
  • Mycket pengar
  • Byxor, ja även snyggare trädgårdsbyxor, gärna från gardengirl.se
  • Avskärmningar i trädgården
  • Ork till det mesta
  • Hårklippning
  • Planteringsbord (styla det som finns på Plantagen?)
  • En kopp kaffe

Det sistnämnda kan jag ju faktiskt ordna. Ska ta mig en kopp till "Äntligen hemma" som börjar om 30 minuter!

/ Anna

1 kommentar:

  1. Hej!

    Såg att du hade varit inne hos mig och kommenterat, vad roligt! Det är också ett bra sätt att hitta nya bloggar, nu hittade jag ju till dig. Kommer kika in igen!

    Louise

    SvaraRadera