Välkommen till min trädgårdsblogg!

Anna heter jag som bloggar här och är en trädgårdsintresserad apotekare och tvåbarnsmor. Vi flyttade till nybyggt radhus med liten trädgård augusti 2008. Trädgården bestod då av utrullad gräsmatta och lite stenläggning.

fredag 15 januari 2010

Vill ha!


Ett växthus av den här typen (detta är från Willabgarden) vill jag ha! Det vore en dröm att få fylla det med underbara pelargoner och odla tomater och gurkor och kanske få en liten plats att sitta på också!


Det här åttkantiga är ju också himla fint! I och med att det just är åttkantigt tar det lite mindre plats än det skulle göra om det var rektangulärt. Här skulle vi verkligen kunna sitta och njuta!

Jag tror att jag kan hålla mig ett år, så det skulle sitta fint att få ett växthus i 30 årspresent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar