Välkommen till min trädgårdsblogg!

Anna heter jag som bloggar här och är en trädgårdsintresserad apotekare och tvåbarnsmor. Vi flyttade till nybyggt radhus med liten trädgård augusti 2008. Trädgården bestod då av utrullad gräsmatta och lite stenläggning.

måndag 14 februari 2011

Jag satte inte så många lökar i höstas så jag hoppas att några av dom jag satte ner året innan dess kommer upp igen! Särskilt skönheten ovan som är vacker i knopp och bedårande som utslagen (se bild nedan)!


Detta reafynd går inte heller av för hackor. Tänk så olika tulpaner kan se ut!

1 kommentar:

  1. Vad roligt med lite aktivitet på din blogg! Kikar in ibland och saknar dina inlägg. Förstår dock om tiden inte räcker till allt och just vintern är ju inte heller den mest inspirerande tiden att trädgårdsblogga! Håller tummarna att dina lökar kommer som se ska!

    kram louise

    SvaraRadera